Norwegian Holidays uudistaa matkapakettipalvelunsa yhdessä uuden kumppaninsa TripX:n kanssa. Tavoitteena on tarjota sekä hinnan että tuotteen osalta markkinoiden parhaita matkapaketteja.
Lähes 40 miljoonaa matkustajaa lentää Norwegianilla joka vuosi. Useimmat heistä asuvat hotellissa matkansa aikana. Norwegian Holidays tarjoaa nyt sekä aiempaa edullisemmat että helpommin varattavat korkealaatuiset matkapaketit sekä lentojen että hotellien osalta.
– Norwegian Holidays tulee tarjoamaan parhaita matkapaketteja parhaaseen hintaan sekä kaupunkilomille että perinteisempiin kohteisiin lämpimämmille leveysasteille. Useat sadat tuhannet matkustajat ovat matkustaneet Norwegian Holidaysilla vuodesta 2012 lähtien. Nyt on aika tarjota nykyaikainen ja aiempaa käyttäjäystävällisempi portaali vastaamaan kasvavaa kysyntää. Uskomme, että uudet digitaaliset ratkaisut yhdistettynä sekä lentojen että hotellien korkeaan laatuun johtavat siihen, että yhä useampi varaa matkansa Norwegian Holidaysiltä, sanoo Eivind W. Christiansen, SVP Digital Innovation & Norwegian Holidays.
Norwegian Rewardin jäsenet saavat kaksi prosenttia CashPoint-pisteitä kaikista Norwegian Holidays -matkoista.
Norwegian Holidays
Norwegian Holidays on Norwegianin tuote niille, jotka haluavat varata perinteisemmän matkapaketin, johon kuuluvat sekä lennot että hotelli. Kun matkan varaa Norwegian Holidaysiltä, saa erilaisia etuja, kuten edulliset hinnat, CashPoint-pisteet Norwegian Reward -kanta-asiakasohjelmassa ja matkapalveluyhdistelmän tarjoaman turvan. Asiakkaat voivat valita matkan todella hyvään hintaan parhaista hotelleista yli sadasta Norwegianin reittiverkoston kohteesta.