Norwegian voitti kaksi kansainvälistä palkintoa

Norwegianin Boeing-lentokone numero 150: Boeing 787-9 Dreamliner, G-CKNY. Kuva: Klaus Olsen

Norwegianin kanta-asiakasohjelma, Norwegian Reward, on voittanut kaksi arvovaltaista kansainvälistä tunnustusta – Ilmailualan paras kanta-asiakasohjelma Euroopassa ja Afrikassa sekä Paras kampanja Euroopassa ja Afrikassa – arvostetussa Freddie Awardsissa Yhdysvalloissa. Miljoonat lentomatkustajat ympäri maailmaa äänestivät palkinnosta tämän vuoden Freddie Awardsissa.

– Upeaa, että matkustajat ympäri maailmaa ovat valinneet Norwegian Rewardin ilmailualan parhaaksi kanta-asiakasohjelmaksi Euroopassa ja Afrikassa samalla, kun Norwegian Rewardin joulukalenteri voitti Paras kampanja -palkintoluokan tämän vuoden Freddie Awardsissa. Olemme ylpeitä toimialan merkittävästä kansainvälisestä tunnustuksesta. Tämä vahvistaa, että olemme onnistuneet rakentamaan kaikille sopivan kanta-asiakasohjelman riippumatta siitä, kuinka paljon kukin matkustaa. Jatkamme uusien uskollisia matkustajia ilahduttavien tuotteiden ja palveluiden kehittämistä, sanoo Norwegian Rewardin johtaja Brede Huser.

Freddie Awards on arvovaltaisin tunnustus, jonka matkailualan kanta-asiakasohjelma voi saada. Vuonna 2017 Norwegian Reward voitti Freddie Awardsissa Ilmailualan paras kanta-asiakasohjelma Euroopassa/Afrikassa- ja Paras kanta-asiakasohjelman luottokortti Euroopassa ja Afrikassa -palkinnot. Vuonna 2016 kanta-asiakasohjelma sai Paras tulokas -palkinnon Freddie Awardsissa