Finnair lanseeraa uuden digitaalisen matkapalvelun

Uusi Now/here-matkapalvelun, on suunnattu Finnairin aasialaisille, eurooppalaisille ja amerikkalaisille asiakkaille.

Palvelu tuo suomalaiset ja myöhemmin myös laajemmin pohjoismaiset kokemukset helposti kansainvälisten matkailijoiden saataville. Se kokoaa yhteen inspiroivaa sisältöä mukaan lukien usean eri palveluntarjoajan reaaliaikaiset tiedot matkakokemusten, hotellien sekä lentojen saatavuudesta.

-Uuden palvelun avulla voimme tarjota dynaamisia matkapaketteja kansainvälisille vapaa-ajanmatkustajille, jotka odottavat helppokäyttöistä, täysin digitaalista ostokokemusta, sanoo Kristiina Kukkohovi, joka johtaa Now/here -ohjelmaa Finnairissa.

-Now/here tuo kumppaneita digitaaliselle alustallemme. Tämä on tärkeä askel matkustamiseen liittyvän ekosysteemin rakentamisessa. Tällainen ekosysteemi tarjoaa etuja ja mahdollisuuksia kaikille yhteistyössä mukana oleville. Etsimme myös uusia kumppaneita Now/here-palveluun laajentaaksemme sen tarjoamaa.

Matkailijoiden kiinnostus Pohjoismaihin lomakohteena on kasvussa

Now/here-palvelu vastaa kasvuun hyvin. Konseptia on testattu jo Singaporessa, Hong Kongissa, Isossa-Britanniassa sekä Australiassa.

-Now/here-palvelun kohderyhmänä ovat digiajan milleniaalit, jotka hakevat ainutlaatuisia matkakohteita ja -kokemuksia, sanoo Kukkohovi.

-Kaikki tarjolla olevat kokemukset ovat autenttisia, kestäviä ja huippulaatuisia.

Finnairin Now/here – tiimi on tavannut noin 1500 matkakumppania ja valinnut tarkoin tuotteet. Pilottiversioon on valittu muun muassa porosafari, arktinen mindfulness-retki huskyjen kanssa, revontuliseikkailu ja metsäjoogaelämys. Lisää kohteita ja elämysvaihtoehtoja lisätään alustalle pitkin vuotta.

Katso: https://www.travelnowhere.com/