Finnair jo yhdeksän kertaa Pohjois-Euroopan paras

Skytraxin World Airline Awards -palkinnot jaettiin  Lontoossa. World Airline Awards on yksi maailman arvostetuimmista lentoyhtiöiden asiakastyytyväisyyttä mittaavista tutkimuksista. Matkustajatutkimus toteutettiin elokuun 2017 ja toukokuun 2018 välisenä aikana. Yli 20 miljoonaa matkustajaa arvioivat tutkimuksessa mukana olleiden 335 lentoyhtiön asiakaspalvelua kokonaisvaltaisesti niin lennon aikana kuin myös lentokentillä, lähtöselvityksestä lähtien aina istuinten mukavuuteen ja lennon palveluihin saakka.

-On suuri kunnia vastaanottaa tämä arvostettu palkinto jo yhdeksättä kertaa”, sanoo Finnairin asiakaskokemuksesta vastaava johtaja Piia Karhu. -Tämä on osoitus siitä, kuinka upeaa työtä koko tiimimme on tehnyt matkustuskokemuksen parantamiseksi.”
Viime vuosina Finnair on keskittynyt matkustuskokemuksen parantamiseen digitaalisten kanaviensa, kuten palkitun Finnair mobiilisovelluksen, avulla. Finnair on myös panostanut kaukolentojen business-luokan palveluun, ja kehittänyt lentojen aterioita yhdessä huippukokkien kanssa.

-Olemme jatkaneet matkustuskokemuksen kehittämistä matkan eri vaiheissa, ja saaneet erinomaista palautetta asiakkailtamme,” Karhu lisää.

-Finnair on menestynyt loistavasti voittaessaan tämän palkinnon Pohjois-Euroopan parhaana lentoyhtiönä yhdeksättä vuotta peräkkäin, sanoo Skytraxin toimitusjohtaja Edward Plaisted.

-Finnair on todella asiakkaiden suosima, ja sen reittiverkosto kasvaa Euroopan ja Aasian välillä.