Club One -muovikorteista luovutaan helmikuun alussa

Tallink Siljan kanta-asiakasohjelma Club One siirtyy vaiheittain pois muovisesta kanta-asiakaskortista. Jatkossa Club One -kortit ovat käytettävissä mobiilikortin, laivaannousukortin -koodin tai väliaikaisen Club One -kortin muodossa.

Muovikorttien automaattinen tuotanto ja toimitus päättyy 1.2.2020. Jatkossa varustamo  kannustaa kaikkia kanta-asiakkaita lataamaan mobiilikortin kännykkäänsä Tallink & Silja Line -mobiilisovelluksen avulla. Sen lisäksi on mahdollista käyttää laivaannousukortin -koodia tai pyytää laivan infosta väliaikainen kortti.

– Muovikortteja tuotetaan ja postitetaan pelkästään suomalaisille kanta-asiakkaille vuosittain valtavan iso määrä. Monia muita asiakkuusohjelmia mukaillen haluamme mekin nyt kantaa kortemme kekoon muovin käytön vähentämiseksi ja tarjota asiakkaillemme ympäristöystävällisemmän ja mutkattomamman asiakaskokemuksen, kun kaikki matkaan tarvittava löytyy jatkossa yhdestä paikasta, kertoo Tallink Siljan  Hanna Michelsson.

Muutoksen taustalla on entistä vahvempi fokus digitaalisten palveluiden käyttöön ja niiden kehittämiseen yhdessä asiakkaiden kanssa. Projekti on myös linjassa koko Tallink-konsernin vastuullisuusstrategian ja kestävän kehityksen toimintatavan kanssa.

Suunnitelmissa on järjestää olemassa oleville korteille palautusmahdollisuus ja miettiä palautetuille korteille uusi elämä. Edellisviikon Matkamessuilla palautettuja kortteja kertyi jo muutama sata ja asiakkaita opastettiin kädestä pitäen mobiilikortin latauksessa ja käytössä. Kaikkien kuluvan vuoden aikana korttinsa palauttaneiden kesken järjestetään risteilyarvonta.

Mobiilikortin, sekä muut mobiilisovelluksen matkaa sujuvoittavat toiminnot, saa käyttöönsä lataamalla Tallink & Silja Line mobiilisovelluksen älypuhelimeensa.

Lisätiedot ja usein kysytyt kysymykset on koottu verkkopalveluun osoitteeseen https://www.tallinksilja.fi/club-one-kortti