asiakkaille

SMAL vetoaa matkustajiin – hyväksykää voucher!

Matkatoimistoilla vaikeuksia palauttaa rahat ripeästi. Koronavirukseen perustuvista matkapakettien peruutuksista tulisi matkapakettilain mukaan maksaa asiakkaille rahat takaisin 14 vuorokaudessa. Nyt tilanne on kuitenkin se, että matkatoimistojen on mahdotonta palauttaa rahoja. Rahat on maksettu eteenpäin palveluntuottajille, kuten…


Uusi digipalvelu kansainvälisille asiakkaille

Finnair aikoo tuoda suomalaiset ja pohjoismaiset matkailuelämykset entistä helpommin kansainvälisten matkailijoiden ulottuville. Finnair tuo kansainvälisille asiakkaille alkuvuonna 2019 uuden digitaalisen palvelun, jonka kautta Suomen matkailuhelmet ovat helposti löydettävissä, ostettavissa ja paketoitavissa yksilöllisiksi ja elämyksellisiksi kokonaisuuksiksi….